FAQ - najczęściej zadawane pytania
- Czy można obejrzeć meble na żywo?
Zajmujemy się sprzedażą internetową. Nie posiadamy sklepu stacjonarnego. W razie potrzeby chętnie wyślemy realistyczne zdjęcia mebli.
- Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Nie. Na ten moment możliwa jest tylko wysyłka.
- W jaki sposób można dokonać zamówienia?
Aby złożyć zamówienie proszę wysłać wiadomość na adres e-mail: kontakt@sarnowscymeble.pl.W wiadomości proszę podać nazwę mebla, nazwę materiału, nr koloru. Sprzedawca wyśle wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
- Czy wykonujemy meble na indywidualne zamówienie?
Nie wykonujemy mebli na indywidualne zamówienie. Nie ma możliwości wykonania mebli na wymiar oraz wprowadzenia modyfikacji.Wykonujemy meble w standardowych wymiarach i tkaninach, które przedstawione są na stronie.
- Jakie są dostępne formy płatności?
Płatność odbywa się gotówką przy dostawie. Udostępniamy również możliwość płatności przelewem.
- Czy jest możliwość zakupu mebli na raty?
Nie ma możliwości płatności ratalnych.
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zależny jest od ilości zamówień oraz dostępności materiałów. O czas realizacji proszę zapytać w wiadomości.
- Na jakim terenie dostarczane są meble?
Meble dostarczamy na terenie całej Polski. Koszt dostawy jest taki sam, bez względu na miejsce zamieszkania.
- Jaki przewoźnik dostarcza meble?
Meble dostarczane są przez lokalne firmy transportowe zajmujące się dostawą mebli na terenie całego kraju. Nie są to żadne znane firmy kurierskie.
- Czy jest możliwość umówienia dostawy na konkretny dzień lub godzinę?
Nie ma takiej możliwości. Przewoźnik 1-2 dni przed dostawą dzwoni i informuje o przybliżonej godzinie doręczenia. Firma transportowa na jednej trasie ma około 15 Klientów.
Niestety kierowca nie jest w stanie dostosować się do każdego Klienta.
- Czy dostawa jest wraz z wniesieniem?
Nie. Kierowca nie wnosi mebli do budynku.
- Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy narożnika Rio wynosi 250 zł, pozostałych narożników 170 zł, kanap 150 zł, wersalek 130 zł, foteli 80 zł, puf 70 zł, podnóżków 40 zł.
- Czy kupując kilka mebli za dostawę zapłacę jak za jeden mebel?
Nie. Firma transportowa pobiera opłatę za dostawę od każdego mebla w aucie. Każdy mebel przeliczany jest na metry sześcienne.
- Czy wywozimy stare meble?
Nie. Nie zajmujemy się utylizacją mebli.
- Czy meble wymagają montażu?
Fotele oraz wersalki bez boków dostarczane są w całości. Należy jedynie wkręcić nóżki. Wersalki z bokami, kanapy oraz narożniki dostarczane są w paczkach do samodzielnego złożenia. Montaż mebli jest bardzo prosty, każdy sobie z tym poradzi.
- Czy mogę dokonać zwrotu mebli?
Tak. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego towaru. Mebel nie może być używany. Należy wypełnić formularz zwrotu/odstąpienia od umowy, który znajduje się w regulaminie sklepu. Zwracany produkt wraz z wypełnionym formularzem należy wysłać na wskazany w regulaminie adres. Koszty wysyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący.
- Czy udzielana jest gwarancja na meble?
Tak. Obowiązuje dwuletnia gwarancja na meble. Szczegóły dotyczące gwarancji dostępne są w zakładce „Regulamin i warunki gwarancji”.