Sarnowscymeble

FAQ - najczęściej zadawane pytania

  1. Czy można obejrzeć meble na żywo?
    Zajmujemy się sprzedażą internetową. Nie posiadamy sklepu stacjonarnego. W razie potrzeby chętnie wyślemy realistyczne zdjęcia mebli.
  1. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
    Nie. Na ten moment możliwa jest tylko wysyłka.
  1. W jaki sposób można dokonać zamówienia?
    Aby złożyć zamówienie proszę wysłać wiadomość na adres e-mail: kontakt@sarnowscymeble.pl.

    W wiadomości proszę podać nazwę mebla, nazwę materiału, nr koloru. Sprzedawca wyśle wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia.

  1. Czy wykonujemy meble na indywidualne zamówienie?
    Nie wykonujemy mebli na indywidualne zamówienie. Nie ma możliwości wykonania mebli na wymiar oraz wprowadzenia modyfikacji.

    Wykonujemy meble w standardowych wymiarach i tkaninach, które przedstawione są na stronie.

  1. Jakie są dostępne formy płatności?
    Płatność odbywa się gotówką przy dostawie. Udostępniamy również możliwość płatności przelewem.
  1. Czy jest możliwość zakupu mebli na raty?
    Nie ma możliwości płatności ratalnych.
  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Czas realizacji zależny jest od ilości zamówień oraz dostępności materiałów. O czas realizacji proszę zapytać w wiadomości.
  1. Na jakim terenie dostarczane są meble?
    Meble dostarczamy na terenie całej Polski. Koszt dostawy jest taki sam, bez względu na miejsce zamieszkania.
  1. Jaki przewoźnik dostarcza meble?
    Meble dostarczane są przez lokalne firmy transportowe zajmujące się dostawą mebli na terenie całego kraju. Nie są to żadne znane firmy kurierskie.
  1. Czy jest możliwość umówienia dostawy na konkretny dzień lub godzinę?
    Nie ma takiej możliwości. Przewoźnik 1-2 dni przed dostawą dzwoni i informuje o przybliżonej godzinie doręczenia. Firma transportowa na jednej trasie ma około 15 Klientów.
    Niestety kierowca nie jest w stanie dostosować się do każdego Klienta.
  1. Czy dostawa jest wraz z wniesieniem?
    Nie. Kierowca nie wnosi mebli do budynku.
  1. Jaki jest koszt dostawy?
    Koszt dostawy narożnika Rio wynosi 250 zł, pozostałych narożników 170 zł, kanap 150 zł, wersalek 130 zł, foteli 80 zł, puf 70 zł, podnóżków 40 zł.
  1. Czy kupując kilka mebli za dostawę zapłacę jak za jeden mebel?
    Nie. Firma transportowa pobiera opłatę za dostawę od każdego mebla w aucie. Każdy mebel przeliczany jest na metry sześcienne.
  1. Czy wywozimy stare meble?
    Nie. Nie zajmujemy się utylizacją mebli.
  1. Czy meble wymagają montażu?
    Fotele oraz wersalki bez boków dostarczane są w całości. Należy jedynie wkręcić nóżki. Wersalki z bokami, kanapy oraz narożniki dostarczane są w paczkach do samodzielnego złożenia. Montaż mebli jest bardzo prosty, każdy sobie z tym poradzi.
  1. Czy mogę dokonać zwrotu mebli?
    Tak. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego towaru. Mebel nie może być używany. Należy wypełnić formularz zwrotu/odstąpienia od umowy, który znajduje się w regulaminie sklepu. Zwracany produkt wraz z wypełnionym formularzem należy wysłać na wskazany w regulaminie adres. Koszty wysyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący.
  1. Czy udzielana jest gwarancja na meble?
    Tak. Obowiązuje dwuletnia gwarancja na meble. Szczegóły dotyczące gwarancji dostępne są w zakładce „Regulamin i warunki gwarancji”.
Scroll to Top